bebisloading Elif_sn benimki de öyle geride dedi, her şey normal, bir tek göbeği geride dedi. Yürüyüşlerini azalt dedi bir doktor, diğeri ise hiç üstünde durmadı fit bi bebeğin var dedi😊
Elif_sn Nezrinnn aynen minyon bi bebek dedi Benimde hayatım boyunca hiç göbeğim olmamıştır 😅 Bunla ilgili olabilir mi acaba
Nezrinnn Elif_sn merhaba canim gittim bugun doktora 1 hafta gerilik yine var malesef amma korkulacak bisey degil dedi sadece tombik bebek bekleme dedi
pasaklikontess Elif_sn en başından beri bi hafta geriden geldi hep sorun olmadı içiniz rahat olsun 😊 34 haftalık olması gerekirken 33 haftadan geliyordu karın bölgesi 2200 kilosuydu 36 cı haftada kilosu 2700 olmuştu ama karın bölgesi 1 haftadan 2 haftaya çıktı 🤦🏻♀️ Yarın 37+4 olucaz kontrolümüz var bakalım hala 2 hafta mı geri 3 hafta gerilik olmuş mu ona göre bi yol izlicez doktorumla bilgilendiririm sizi de ama 2 hafta gerilikte bi sorun oluşmuyor bebeğin sağlık açısından bi sorunu olmuyor sadece doktorun dediği 3500 4000 kilo bi bebek bekleme 3000 kilo olur dedi 😊
Elif_sn Nezrinnn Merhaba bana da öyle şeyler söylemişti iyi şükür ya senin kaç gün kaldı doğuma canım
Nezrinnn Elif_sn 35 haftalik suan. Kasim 10 vaktim ama hersey yolunda giderde birazda gec ameliyat olucam ALLAHIN IZNIYLE