Kubra8989 Kızlar hangi doktora gidiyorsunuz detaylı ultrason yaptırdınız mı kaçıncı haftada yaptılar ☺️
sherlock_anne Kubra8989 necati hancerlioğullarına gidiyorum, onun dışında bir kezde meryem ceyhana gittim ikside çok iyi doktorlar. 22. Hafta için ultrason randevusu verdiler. 15 ekimde detaylıya gireceğim
SevimDA Kubra8989 ben seval Atabeye gidiyorum 29 eylülde detaylıyı yaptılar yapan hocamın ismi abdullahdı iyi geçti bir sıkıntı yok çok şükür.Sırayla alınıyor çok kalabalık değil
Esra2506 sherlock_anne necati beye randevuyu nasıl aldınız acaba? Ben 182 den alıyorum ama poliklinikte başka biri bakıyor
sherlock_anne Esra2506 bende mhrsden alıyorum kendim. Ama her gittiğimde necati hoca bakıyor , hiç başka biri bakmadı
06uysal Bende şehire gidiyorum genel olarak doktorlar iyi ama resim konusunda biraz pintiler galiba. 1 kere verdiler sadece. Necati bey resim veriyor mu birde ayrıntılı ultrasyon da resim veriyorlar mı
Kubra8989 06uysal zübeyde hanım kadar pinti olamazlar ya 21 haftalıgız ilk günden. Eri ne kalp atısını duyduk nede bir ultrasyon resmi verdiler soruncada cihaz eski Allahım dün çıldıracakstım şehir hastanesine randevu aldım perşembeye inşallah iyi geçer 😏