Kızlaaar nasıl gidiyor hamilelik yavaş yavaş karnımız şişiyor mu hamile olduğumuzu anlıyor muyuz artık 🥰 ben 18+1 im hala biraz uykuya düşkünlüğüm var arada nefes darlığı yaşıyorum iştahım açık kilo almaya da başladım biraz :( psikolojik olarak da gelgitlerim Oluyor bazen önemsiz birşeyi çok kafama takıyorum ağlayasım geliyor Çocuğum üzülecek diye pişman olup daha çok üzülüyorum sonra 😀🙄
sizde durumlar nasıl? Cinsiyetler kesinleşti mi?