Oznrrd kan vermek için gittim ama 2 gün bekle 2 gün sonra alalım dedi bu ilaçı kullanmamı söyledi 4 5 ay önce tutunma sorunu yüzünden kendini ara kanamaya atmış bu seferde varsa aynı sorun olmasın dedi bu yüzden almamı soylendi bende gebe degilde zararı olmazmı dedim hayır olmaz dedi kararsız kaldım şuan kullanıp kullanmama konusunda internetten arastırdım Bi zararı yok yazıyor ama bilemiyorum burda kadın dogum doktoru da yok