Sevil3425 Selam kızlar yarın tam38 haftalık oluyorum bu gün doktora gittim bebek daha kanala girmemiş benimle aynı durumda olanlar varmı
Melikedmrclrr Sevil3425 39+1 haftadayız bizde kanala girmadik 6 gün var sancıyla girer diyorlar birde squat falan yapıyorum karnım düşmedi çok yukarda ordan anlıyorum 🤷♀️
Eslem23 Sevil3425 bende 38+2 yim canım bugün kontrole gittim nstde sancı çıkmadı çatı muayenesinde 0 açıklık artı bebeğim hala kanala girmemiş
Sevil3425 Minigimm2020 ya bende yurt dışına gelin geldim anlıyorum Almanca ama herşeyi anlamıyorum bana da bu gün daha girmemiş suyun geldiğinde hastahaneye. Git hemen gibi şeyler dedi tam anlamadım biraz endişelendim
Sevil3425 Melikedmrclrr Benin karnım da düştü ama doktorlar bebek çok hareketli diyorlar ve 36 haftada kafası Aşşağa döndü ana bu gün gittim doktora daha kanala girmemiş dedi
Sevil3425 Eslem23 ay aynı benimde öyle canım ntz iyi dedi doktor ama bebek ders değil daha kanala girmemiş dedi benim doktorum Alman senin ki neler dedi sana ne yapman lazım
Eslem23 Sevil3425 yürüyüş yap dedi başka da bir şey demedi İnşallah kanala girer kendi sancılarımızla kolaylıkla doğururuz bende hiç belirti de yok
Sevil3425 Eslem23 aynen bendede öyle maşallah çok şükür iyiyim ama bazen hafif hafif ağrı oluyor arada hurma ye ahududu çayı iç canım