Sumuss merhaba aynı sorunu bende yaşadım çok ağır grip geçirdim, doktorum ateş 38 i geçerse önemli olduğunu söyledi.Ateşim çıktı ama sürekli müdahele ettim ertesi gün doktorum antibiyotik yazdı ama kullanmadım çünkü daha ateşim çıkmadı Allah a şükür, iyileşmek uzun sürüyor ama ateşin yoksa kullanma bence, bol bol meyve ye, ıhlamur zencefil kuşburnu kaynatıp içebilirsin, geçmiş olsun