elfakyaz3 bende yumurtlama dönemimi değerlendirdim ve çok sabırsızdım 2-3 güne bir test yaptım.videoları izledim kafam çok karıştı artık şu kadar gün geçti döllenme olmuşsa olmuştur şimdi tüplerden Rahime yolculuk başlamıştır diyerek kafamda kuruyordum.sonra artık kendimi yıprattığımı fark ettim ve takibi bıraktım.adetime 2gün kala kargom geldi kargoda diğer ay için avülasyon testi sipariş vermiştim içinde de gebelik testi vardı yapayım dedim ama çok umutsuzdum yani meraktan yaptım ve silik bir çizgi çıktı kan testimde değer 11çıktı ve bana daha çok erken bekle dediler 3gün sonra değer 60a yükseldi tekrar bekle dediler yarın tekrar kan testi vereceğim.yani demem o ki erkenden farkına varsan da değişmiyor doktorlar hemşireler o kadar alışmış ki bu duruma sen o bebek için havalara uçuyorsun onlar değerin çok düşük 10gün bekle diyerek yokmuş gibi davranıyorlar modun düşüyor o yüzden bence adetinin gününü bekle