Canım merhaba ben 25 haftalık hamileyim, sağ yanımda inanılmaz bir ağrı yaşıyordum acil hastaneye gittim tüm testlerim normal çıktı. Ultrasonla bakıldığında böbrek genişlemesi olduğu görüldü. Senin ağrının sebebi de o olabilir belki çünkü hamilelikte çok yaşanan bir durummus bebek baskı yaptığı için. Ama ben de kaşıntı olmadı onun alakası var mıdır bilemiyorum o yüzden. Çok geçmiş olsun şimdiden umarım ciddi Bi durum yoktur