Merhaba anneler ilkkez post açıyorum burada 27 haftalık hamileyim bugün is yaparken karnima darbe aldim sandelye yi içeri alirken koltuğa carptim oda bana. sert vurdum hemen dinlendim hareket etti baya doktoruma sordum bol su icin dinlenin dedi ama ben yinede tedirginim bise olurmu die amniyon sıvısı korur diyorlar başına gelen varmi yardim edin 🥺😔😔