Kızlarr 5 ay bitti ama ben yıldım resmen bulantılarım yüzünden çok sükür tabiki sükrediyorum geçici bir süreç rabbim bebeğimi kucagıma sağlıkla almayı nasip etsin ama bu bulantılar yüzünden hayat kalitem inanılmaz düştü ne zaman midem bulanacak diye bekliyorum resmen. Evet ilk 3 aya göre çok sükür daha iyi durumdayım kusmalarım azaldı ama gün içerisinde bulantı hissetmediğim tek günüm olmadı. Ağrılar sancılar hepsi zor biliyorum ama en fenası bulantı ya benim gibi olan var mı neler önerirsinz son aylarımı bari keyifli geçireyim kızlar ya 😭😭