tugcecee Meraba ayın 2sinde adet olmam gerekiyodu ama hala olmadım. Normalde hiç aksamaz zaten bi çocuk istiyoduk. Test yaptım ama silik çizgi çıktı çok merak ediyorum ://
Ozlem_20 tugcecee canim bi kac gun daha bekle tekr test yap gec döllenme olabilir Bide silik çizgi hemen mi cikti
DorukCan Benim de silik çıktı ertesi sabah meraktan bir daha yaptım net çıktı :) çok şükür varmış , hangi saatlerde yaptın sabah kalkar kalkmaz bir daha dene bence benim öyle daha belli oldu
Beety26 tugcecee bende ayin 2 olmaliydim olmadim ama hamile degilim bence hemde hic vunki bu ay ultrsonda izledim yumurtam buyumeden cozulmusdu 13 mm idi gordugumde 2 gun sonra gitsigimde 9 mm. Yani bu ay yumurtalamadim :X
Melikesevim16 tugcecee benim de öyle di bir daha yaptığımda hiç çizgi yoktu test yaptırdım hastanede gebesiniz dedi bence bi hastanede yaptır canım kesin olarak ..