Kizlar cok korkuyorum cook. 6 haftalık hamileyim. Doktor muayenemi oldum hersey yolundaydı. Doktorum toxoplazma testi yapalım önemli dedi. Bugün e nabizdan sonuçları gördüm hemen aradim. Bu cok örnemli
dedi. Beni baska özel bir kan alma merkezine yönlendirdi. Orada da bir test ol sonuçlara tekrar bakayım dedi. Cok korkuyorum. Agzi olan konuşuyor ve cok kırıcılar. Dusuk olacak felan diyorlar 😢