Arkadaşlar bugün yoğun kasık ağrılarımla doktora gittim kontrol muayenesine. Geçen hafta kız gibi demişti bu hafta erkek de olabilir dedi. Dedim neye göre anlıyorsunuz. Nub u söyledi o. Altta bir çıkıntı var ultrasonda bakın o çıkıntı 30 derece altıysa kız üstüyse erkek dedi. Hatta bizimkisini ölçtü 27 derece. O yüzden net kız da diyemem erkek de dedi. Var mı 12. Haftada ultrason fotosu benimki gibi olup kızı ya da oğlu olan.
