Kızlar kayınvalidemle aramız iyi değil bir türlü olmadı sürekli sorun çıkartıyor birşeyleri yerine oturtamadık 2 yıldır hala lohusalığımda da rahat edebilmem için yanımda annemin kalmasını istiyorum ama kayınvalidem sürekli kıskançlık ve sorun çıkartan biri eminim beni dışladınız beni istemediniz kendi annesi kaldı diyecek ama kayınvalidemin yanında rahat edemeyeceğim sürekli hizmet bekleyen elini bileye uzatmayan biri zaten ve her şeye karışıyor eşimde yine sorun çıkacak diye annesine birşey söyleyemiyor napıcam ben akıl verin bu sorunu nasıl çözebilirim siz ne yaptınız