Sseyma1 Ah kızlar napıcam böyle sürekli bi yatma hali kendime kızıyorum ama kalkıp yemek yapmak bile aşırı zor geliyor 🤷🏼♀️
Blablahdhd Sseyma1 banada yemek cok zor geliyor.evlendim evleneli bi tek yemek yapmayı sevmiyorum simdiyse ölüm geliyor 😯
Ozgebtn Sseyma1 o haftalarda bende çok kötü olmuştum başımı kaldıramıyordum 35. haftadan sonra bi kendime geldim yavaş yavaş enerji geldi ama şimdide ağrılar başladı ağırlaştım iyice 37+4 üm 😄 hep bi zorluk oluyor ne yazıkki
Buyrenk Ah bende hiç iş yapamıyorum normalde iki günde koca evi temizlerdir bir haftadır temizlik yapıyorum hala bitmedi🤦🏻♀️
Sseyma1 Buyrenk bende öyle her gün üstende olsa evi çeker silerdim şu son hafta benlikten çıktım sadece yatıyorum 🙈😂
Sseyma1 Ozgebtn oh maşallah epey az kalmış sizinde😍 ay inşallah öyle olur böyle olmak çok can sıkıyor 🙈🙈
Rmysa23 Bende öyle yaa sürekli bi uyku isteği. Sanki üstümden kamyon geçmiş gibi uzandığım yerde uyukluyorum hiç bi iş yapasım yok . Verimli olamıyorum, hareket etmek istiyorum ama sersem gibiyim inşallah geçer Bi an önce enerjik oluruz😕
Ozgebtn Sseyma1 10 gün kaldı bakalım sezaryen tarihi aldık 😊 geçer geçer merak etme son haftalarda bi enerji geliyor
Mondly Sseyma1 Son üç aya hoşgeldin maalesef hamilelikte bi ilk üç ay birde son aylar çok zor ve yorucu oluyor dinlen bol bol yemeği de kocan yapsın yapamıyorsa kolay birşeyler yap elinden geldiğince dinlen
Fatma3447 Sseyma1 senmi benmi bıraksalar hep uzanırım çok şükür eşinle tekiz onu işe gönderdiğimde çok vaktim oluyor ama alışkanlık oluyor