Seymacvk 34 haftalık bir plesanta previerliyim yani bebeğin esi (plesantasi) aşağıda ve aslada yukarıya çıkmadı yani 😟 bu süreçte 3 defa hastanede yattım en son çok yoğun kanama geçirdim korkunç ötesiydi 😢 ama çok şükür hastaneye yattığımda serumla ve iğne ile kanamayı durdurabiliyorlar 🤲 sakın korkmayın sizlerde telaş yapmayın o gördüğünüz lekeler doktorlar için tehlike arz etmiyor çok yoğun kanama olması gerekiyor bebeği yada sizi tehlikeye sokması için artık defalarca yaşadığım için çözdüm bunu çünkü en son aşırı yoğun kanama olduğundan dolayı tam 15 gün boyunca leke devam etti bendede ama doktorlarin hepsi ondan bişey olmaz kırmızı renkli kanamaniz olursa gelin dediler. İçinizi ferah tutun korkulacak bişey yok insallah