Kızlar merhaba 28 haftalık gebeyim dün gece lavaboya gittiğimde çook hafif lekelenme şeklinde bir kan gördüm endişelendim ve hastaneye gittim ebe doğumhaneye aldı ve direk alttan muayene etti çok acıdı yanma oldu. Bi sıkıntı yok sancı kasılma yada açıklık çok şükür🙏🏻 Eve geldiğimde bu sefer yine kan geldi ve bu sefer biraz daha fazlaydı😒 Tahriş olmuştur diye düşündüm çünkü sonrası gelmedi.
Şimdi size sorum şu kızlar bu haftalarda alttan muayene normal mi yani sonradan düşününce çok sinirlendim ebenin yaptığına😒 Böyle bi durum yaşayan var mı? İçim rahat etmiyor bi türlü..