Busraaceperr Kızlar merhaba 38+4 gunluk hamileyim bugun sancıyla doktora gittim 1 cm açılmam var nstdede sancım cıkıyo ama suyum da gelmedi nişanımda gelmedi normalmi
EHK Benimde 2 gün önce nişanım geldi sanırım kama sancım yoktu dün ara ara sancım geldi geceden beri de ne ağrım var ne sancım 37+5im