Kızlar bugün kalp atışını duyduk doktorum herşey olması gerektiği gibi dedi testler yapıldı herşey normal çıktı bir daha 12. Haftada gel ense kalınlığina bakalım dedi ikili tarama testlerini ben söylemiyorum önermiyorum illede isterseniz yaparız dedi ben zaten yaptırmayı düşünmüyordum ama doktorun tutumu doğru mu sizce çok net bir doktor garantici herşeyi açık söylüyor