Ecrin23 Arkadaşlar 4lu tarama riskli çıktığı için panaroma yapıldı ama kanımda bebegin dna sina ulaşılmadı diye sonuç alamadık lütfen bilen duyan varsa bana anlatabilirmu nasıl oluyor böyle bisey kafayı yiyecem ne yapacagimi şaşırdım
Ecrin23 aselelif06 ikili için iyi dedi 4luyude yapacaz dedi o riskli geldi ama ultrason bulguları normal bir sıkıntı yok
aselelif06 Bana da öyle dedi keşke yaptırmasaydım 4lüyü bi risk yok ama yapalım dedi boşluğuma geldi yaptırdım