Zilifmom 38+5 olduk Kacgündür gün içinde düzensız adet sancısı gıbı ağrılar oluyo yıldım valla Sonra gecıyor bu 4. Gebelıgım diğerlerinde hıc sancım olmamıstı hep 40 hftyı geçirmiştiler bundan bısı anlaöadım sızler nasılsınız????
Annem42 Zilifmom 36+5 bnmde 3.gebeligim digerlerinde yasamdm bnde 2 3gündür düzensz sancı ve kasılmalarm var harektleride canımı cok acıtyr hayırlısı bakalım saglıkla alalım kucagımıza 🤲
Zilifmom Annem42 bırde evde sancımın başlamasındanda tırsıyom hast yetisemeden dogururum dıye.. coook aşasa hareketleri valla
Annem42 Zilifmom bnce evde daha rahat sancı cekmek bn ıkıncı dogumumda evde cekip gttm yarım saat sonra dogumum oldu. Esimin elini tutmak bna muazzam bi rahatlama huzur verdi insallah bu da öyle olur