merhaba kızlar, 3 gündür ara ara sol kasığıma batma ve ayrıca 10 sn kadar süren sancı gibi birşey hissediyorum. yalancı kasılmalar için erken midir sizce ya da bu kasılma olmayabilir mi?
doktorum idrar yolu enfeksiyonunun bu tip kasıkta batma yapabileceğiini söyledi ama enfeksiyonda çıkmadı. korkuyorum erken doğum olacak diye😕 rahim boyu, bebeğin durumu ve suyunun iyi durumda oldugunu söyledi dr. başınıza böyle birşey geldimi acaba🤔