Korkulacak birşey yok canım ben ilk hamileliğimde 8ay boyunca hastane de yatıp günde 4serumla beslendim ve gayet Sağlıklı Nur topu gibi bir evladım var çok şükür şuan ikinciye hamileyim 3aylık bunda da 6hafta hastane de yatıp günde 2serumla beslendim için rahat olsun 👍 Allah sağlıkla kucağına kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🙏