Arkadaşlar bi kamu kurumunda 4d’li sürekli işçi olarak calismaktayim. En baştaki sorum şu: doğum iznine ayrıldığımızda maasimiz yatmaya devam ediyor mu yoksa kadrolu ve sözleşmeli memurlar gibi 8 haftalık ücret toplu şekilde mi yatıyor? Bir de bu ay idari izne ayrıldım idari izinde maasimiz normal yatıyor mu yoksa SGK’ya mi yatacak? Daha önce normal sağlık raporu almıştım maaşım normal yatmıştı ama SGK’ya da para yatmıştı o parayı kuruma geri vermiştim. Şimdi işleyiş nasıl olacak? Bir de doğum sonrası izin bittikten sonraki haklarımızı öğrenmek istiyorum. Benim gibi sürekli işçi olup doğum yapan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim 🥰