Keriminmutluannesi son günler çok zor gerçekten. Hem fiziksel hem ruhsal olarak zorlanıyorum artık ben de. Biraz yürüyüşe çıksam yolda karşılaştığım insanlar daha doğurmadın mı sen, ne kadar şişmişsin diyor. Telefonla arıyorlar biz doğurduk sen daha doğurmadın diyorlar. Bir de sancın tutunca şuna dua et diyenlerin uzun listeleri oluştu 🤦🏼♀️ tövbe tövbe sanki elalemin dualarının kabul olması için Allah benim sancımı bekleyecek. Sinirlerim bozuluyor 😤