Dilek0809 Adetim biteli 3 gün bu 3. Testim oldu bugün böyle koyulaştı bir anda bu ay klomen kullandım ama doktora perşembe gideceğim kontrole bu kadar çabuk olur mu sizce hiç anlam veremedim
Mom42 Dilek0809 Çok normal canım biraz koyu çıkması çünkü her insanın vücudunda lh hormonu her zaman vardır yumurtlama zamanı bu hormonun miktarı artar ve T çizgisinin C çizgisinden koyu çıkması senin yumurtladığın anlamına gelir
Baharata Dilek0809 olabilir canım yumurtlama kişiden kişiye değişir kimi adet biter bitmez olur kimi adetten 2 gün önce olur
34Gizem Dilek0809 bu ay benimde böyle oldu 2 gün sonraki gün tam koyuydu ikisi de 3 günü dedeğerlendirdim. bence değerlendir sende :))
Dilek0809 merveovunc ne güzel maşallah ben de gebelik elde etmiştim ama maalesef kaybettim inşallah yeniden olur🙏🏼 Sizce yumurtlama var mı daha 3. Günü bugün bu kadar koyu olmamıştı daha önceki yapışımda 12. Günde anca bu kadar olmuştu anlam veremedim
merveovunc Dilek0809 ya olmaması lazım bencedr ama belki kullandığın ilaç yuzunden olabilir adet düzensizliğin varmıydı yumurtanın gününde çatlamaması sağlıksız yumurta demek yani hamileliğin olması biraz zor diye biliyorum
Dilek0809 merveovunc evet adet düzensizliğim var perşembe doktor kontrolüm var bakalım hayırlısı artık
Dilek0809 Mom42 bana yine de baya koyu geldi dünkü testim belli belirsizdi bir anda olmasına anlam veremedim devam edeceğim bakalım ne zaman tam koyu olacak
Nazan123 34Gizem kızlar benimde böyle oldu adetimin 6. Gunu ama pik olmadi sanki sadece pik zamanı değerlendirmek gerekir dio kimileri
Nazan123 34Gizem cok yasa 😄 biri degerlendir dio kimi pik yada olammis o zaman 1 ay boyunca gün aşırı değerlendirmek lazım sanirim
34Gizem Nazan123 aslında en güzeli o bence. sen değerlendir bu koyuluğu. hatta ben o 2 koyu günleri minnakkurabiyeler sayfasındaki kadına attım ovülasyon sürecin değerlendirebilirsin dedi.
Nazan123 34Gizem https://imgyukle.com/i/5DRrQh sizce bu adetimin 7. Gunu ama 4 gündür yapıorum hiç ikinci çizgi çok silik olmadi
Dilek0809 34Gizem evet o kadar koyu değil ama yine de bana koyu oldu değerlendireyim ya ne kaybederim ki 🙊