Şimdi geriye bakıyorum da zamann ne çabuk geçmiş 🙄 şiddetli mide bulantısı dışında hamilelik sürecim sorunsuz geçti çok şükür. Yarın sabah sezeryan olucam ☺️ Asla hamileliğimi özlemem derken hüzün çöktü içime. Bebeğimle aynı bedende son günümüz aklıma geldikçe gözlerim doluyor 😌 dualarda buluşalım inşallah. Allah kolay doğumlar nasip etsin hepimize 🌸🙏🏻