Aylinnh Zinnetcz sezeryan tarihimizi verirmisiniz dedim ben gunumuz belli olsun hazirlikli olalim eşim burda degil sehir disinda calisyo dedim ona gore hazirlikli olalim burda olsun dedim vereyom dedi 5 kasim dedi tam 38 hafta
Aylinnh Gokcefeyza sezeryani doktor istedi kilolu bir bebek dedi önden gidiyor dedi normal dogum olmaz dedi
KardelenYB Aylinnh çok erken karar vermiş gibi geldi De gününe ondan sordum canım bana sadece 39 da alacağım demişti 34+4 te gün vermeden sana direkt tarih vermiş şaşırdım
Aylinnh KardelenYB direk 5 i dedi bana banada sanki vermis olmak icin basından savmak icin gibi geldi ama nasip doğacağı günü allah bilir
Beyza_yzk Aylinnh Orası öyle tabiki canım ama benim bildiğim sezeryan tarihini son 10 gün 1 hafta da veriyorlar ama seninki çok erken olmuş gerçekten hayırlısı olsun hakkınızda inşallah
asiltosumm35 Aylinnh canim hayirlisi olsun Allahim sag saglim kucagina almayi nasip etsin. Birsey merak ediyorum 28. Haftam bitiyor benimde ilk gebeligim. Bu tarih ve dogum sekli nasil belirleniyor cok merak ediyorum
Ahsenn34 Bende şuan 34+6 yım ama doktor 23 Ekim dedi sezeryan için bana erken geliyor hem eşim yanımda değil askerde o da tam 5 Kasım da gelicek bebeğimin kilosu önden gidiyor acaba o yüzden mi erken alıyor doktorla konuşsam mı?
Ahsenn34 Zinnetcz kusura bakmayın geç gördüm en son 32 haftalıkken gittim tam 3 kiloydu haftaya randevu aldım tam 36 olucam bakalım o zaman kaç kilo olmuş