Canım ben 5. Haftada ağır kanama yaşadım, kesem duruyordu embriyo yeni oluşmuştu 2 hafta sonra 7+0 da vajinal yoldan ufacık atışını duyduk 1 hafta geriden geliyormuş bebeğim,ama 2 haftaya kadar geriden gelmesi normalmiş, sende duyarsın inşaAllah kendini stres yapıp bebişini üzme 🥰