Nlfr Ben çocuk düşündüğüm için gittim birkaç ay yumurta takibi falan yapıldı olmayınca ragim filmi istedi çektirdim. Sonucu mail olarak gönderdim bana filmde herhangi bir sorun yok dedi. Sonra başka birkaç doktora daha götürdüm ve tüplerin ikiside tıkalı acil ameliyat yada tüp bebek dediler. Figen hanımın lafıyla kalsaydım acaba kaç ay daha boşuna bekleyecektim