Ben 8. Haftamdan beri çekiyorum. Şu an 17. Haftamdayim.. 6 kilo vermiştim. Defalarca serum yedim, hastanede yattım. Yediğim yemeği bırak içtiğim suyu bile çıkarıyordum.ustelik PRİLAM bile etki etmiyordum Artık öyle bir hal almıştı ki ben sanki ömür boyu böyle kalacagima inandirmistim kendimi ..fakat şu an yaklaşık bir haftadır azalma var. Git gide azar azar biseyler yemeğe başlıyorum. 4. Aydan sonra düzelir diyorlardı inanmıyordum. Sanırım düzeliyor. Kökten bitmez. Ama biraz daha kendinizi toparlayacaginizi düşünüyorum ileriki zamanlarda. . Çok zahmetli bir süreç gerçekten.. Allah yardımcınız olsun.