DefneKaraibr Merhaba ,yeni doğan için emzik önerileri nelerdir ? Hangi markayı tercih ettiniz ve memnunsunuz ? Avent aldım ama damaksız sizce sorun olur mu 🌸🙏🏻
esmirna16 DefneKaraibr Merhaba ben bips aldım çok uzun süre araştırdım. %100 kauçuk ve anne memesine en yakın formda bir emzik. Kullanip memnun kalmayan kişiye çok az rastladım. Sanırım 6-8 haftada bir degistirmek gerekiyormuş ama yıpranma payına da bakmak lazım bence :) Daha kullanmadım ama küçük hanımı Kasım gibi bekliyoruz o zaman belli olur sevip sevmeyecegi 😂💞
minikmevaninannesi DefneKaraibr ben nuk aldım tavsiye üzerine kahverengi uçlu anne memesine benziyor. Daha kullanmak nasip olmadi ama safak 29 insallah :)
aay1 @DefneKaraibr bende bibs markası aldım %100 kauçuk olduğu için bebeklerin en çok tuttuğu emziklerdenmiş ve anne memesi gibi eğimliymiş kullanan bir tanıdığım var doktoru en doğru emziği bulmuşsun demiş o yüzden onu tercih ettim Aralık’ta doğumum bebiş doğduğunda denicez bizde inşallah sever☺️