Fulyag şöyle bi durum var zaten kaç aylık hamilesiniz bilmiyorum ama ben bunu doktorunla konuşmuştum eğer diye hafta içi mesai saatleri içerisinde Doğum olursa burda oluyor ama mesai saatleri dışında ve hafta sonu olurSa yani Doğum o zaman a denk gelirse şehir hastanesine sevk ediliyor çünkü devlette acil Kadın Doğum girişi yok canım ilk defamı gideceksin kontrole ne zaman kontrolün