Gelişim geriliği sadece kiloya bakılarak söylenmiyor, karın çevresi, uyluk kemiği uzunluğu, baş çevresi, plasentadan gelen damardaki kan akışı ve amniyon sıvısı bakilarak söyleniyor. Benim doktorum kiloyu önemseme diyor. Bu saydığım ölçümler daha önemliymiş