hiranurun_annesi Hanimlar merhaba regl olmama 8 gun var bu ay yumurtlama takibi yapmistik testimin tekrar koyulastigini gördüm. Sizce hamilelik durumunda IH degeri yukseliyor mu ? Hamilelik olabilir mi ?
Sermec27 hiranurun_annesi sanırım adete yakın koyulaşma varsa ya gebelik oluyormuş ya da tekrardan yumurtlama yani su an hangisi tam bilmek mümkün değil 🥰inşallah gebeliktir
Kbrklnc hiranurun_annesi benım hastalıgım 4 gun gectı canım bende bu sekılde takıp edım dıyorum ilk gun baktımda sadede normal cızgıydı dun baktım bıraz daha belırgın oldu bugun baktım dunkenden bıraz daha belırgındı kafam karıstı tam koyu cıkmıyo ama koyulasmaktanda vazgecmıyo
Sadike48 hiranurun_annesi 1 ayda iki kez yumurtlayalar da var ben adetim geçtikten sonra ovülasyon testi ile test yapmıştım bı şekilde çıkmıştı gebelik de olabilir gününüz geçtiyse
hiranurun_annesi Sermec27 inşallah ya cok istiyoruz esimle 3 aylik bebegimi kaybettim 5 ay once bugunde evlilik yıldönümüm bi umit belki vardir insallah dedim 🥰
hiranurun_annesi Sadike48 hayir daha 8 günüm var aslinda ama bugun evlilik yıldönümüm belki inşallah bugun guzel bi haber alirim diye yapmak istedim . 3 aylik bebegimin kalbi durdu o gunden beri cok istiyoruz esimle bi bebegimizin olmasini 🥰
Sermec27 hiranurun_annesi ben de 2 evlat kaybettim 7 ay önce oğlumu kaybettim rabbim bizi sevindirsin tekrardan evlat acısı yaşatmasın inşallah 🤲
Prenses23 hiranurun_annesi maşAllah hamilesiniz büyük ihtimalle. Hcg salgılanmaya başladığında bu t çizgisi ovulasyonda koyulaşmaya başlar 💕♥️
Milos35 Ovülasyon testi yumurtlamayı takip etmek içindir, gebelikle alakası olduğunu düşünmüyorum. Umarım hamilesindir kardeşim, ama bununla ilgisi yok diye biliyorum
hiranurun_annesi Milos35 ovulasyon ile hamileligi goren cok kisi olmus bu yuzden sormak istedim bende cok tesekkur ederim guzel dileginiz icin 🥰
hiranurun_annesi Sermec27 amiin insallah Rabbim kimseye yasatmasin bizlere de hayirli salih evlatlar nasip etsin insallah 🤲