Fatmayusuf 21 haftalık hamıleyım pembe ıkı damla kan geldı çok korktum hemen hastaneye gittim doktor bir sıkıntı yok dedı ama nedenini hala blmyorum durduk yere neden böyle oldu basına boyle bsey gelen var mı
Obsesifk Fatmayusuf benim adet kanaması gibi geldi ama nedeni belli değil doktorun sıkıntı yok dediyse sorun yok stres yapma kendine 🙂
dygmn21 Fatmayusuf bnm basima geldi cnm 12 hftada basladi ara arada geliyor akintiyla beraber hicbir skinti nedeni bulunamadi bazi kadinlarda doguma kdr öyle olabiliyormus doktorum dedi cok kafaya takip strese girme doktorun kontrol edip skinti yok demisse skinti yoktur fzla yorma ama kndimi dinlenmeye sirt ustu ayaklarini uzatip uzanmaya bak
Deletedmom15257 Fatmayusuf hmmm dr git en iyisi cnm bende 16 haftadayım geçen peceteye silerken gelmişti bense dr hemen gittim tahristen olmuş dedi akintiyla olmadigi için korkma insalah bisi olma enfeksiyon ve kum varsa kanama olabiliyor korkutma
Kelebek29 Canım idrar yolu enfeksiyonu geçiriyor olabilirsin. Yarın müsaitsen git idrar tahlili ver idrardan kan gelir çünkü
Kelebek29 Fatmayusuf fark etmez yine tekrarlar bu idrardan sonra geliyor bence %90 enfeksiyon git sen yine hamilelikte yaşanan en can sıkıcı ama çok rastlanan şey bu