Merhaba
6 hafta 6 günlük hamileyim. Bugün bebeğimin kalp atışlarını dinledim. Ama doktor bebeğin suyunun biraz az olduğunu söyledi. Bence 10. Haftada nift testi yaptır dedi. Bebeğin kalp atışının 150 olduğunu söyledi. 115lerde olsa kesinlikle sağlıksız bir bebek derdim ama kalbi çok iyi atıyor dedi. Yolk kesesi de oluşmuş ama suyu biraz az dedi. Böyle bi durumla karşılaşan var mı. Bu arada içerde de yoğun bir kanamam varmış. Dışarıdan gelen bir kanamam yok ama sabah akşam progestan kullan dedi. Kanamaya çok fazla takılmadı doktor. Su durumuna baya takıldım. İlk aylarda böyle bi durumla karşılaştınız mı hiç