Baharata Sahika8989 26 bitti çok haraketli yatınca tekmelemeler başlıyo ara ara bel ve kasık ağrım oluyo onun dışında bi sıkıntımız yok çok şükür
Semrafiratgokbudak Sahika8989 20+5ız ıyı gıdıyo sukurler olsun ayın 21 de ayrıntılı ultrasona gıdıcem bakalım, 😊😊😊
Busraveminisi1 Sahika8989 25+7 olduk oğluşla çok şükür🧿 herşey iyi ama bu sıra hemoroid sıkıntısı yaşıyorum😔
begumizmir 24+5 olduk bizde ayak şişmesi ve sırt ağrılarım var. Çabuk yoruluyorum hemen ayaklarım ağrıyor. Yatınca ve yemek yediğimde hareketlerini hissediyorum.
Sahika8989 Ilk gebeliliginizse yasadiklariniz hepsi normal ❤ kendinizi dinlemeyin hayirli saglikli evlat ve dogumlar diliyorum hepinize insallah bende hamisim 2. Hamileligim