Ben suya damlatarak ictim 10 tane bebek icin demir gercekten onemli biz hamisler biraz nazliyiz evet baslarda bende dedim midem bulaniyor ama psikolojik olarak ama inanin faydasini goruyorsunuz bende demir kan vitamin cok dusuktu suan doktordan olumlu seyler duyunca hele icinde bi can olup onunda doktoru sen olunca ayri bi hevesle ictim sunu da soylemeliyim omega regenesis max diye ilac kullaniyorum dehset faydasi var benim saclarim boyadan yanmisti ve gucsuzdu onun sayesinde sacimada faydasina gordum ilaclarin sadece bebege degil vitaminlerin size de faydasi var 35.haftama kadar devit 3 kullandim yeni biraktim omega 3 dogumdan sonra da kullanacam doktorum biz bile kullanıyoruz herkes kullanabilir dedi sacimdaki degisikligi gorunce devam etmeyi dusunuyorum halsizlik kan ve demir ihtiyacimida ayrica dengeledi