Ronam Merhaba kızlar, kan uyuşmazlığı sonucum çıktı da doktor yokmuş bugün yorumlatamadım. Bu testi daha önce yaptıran varsa aramızda yorumlayabilir mi? İndrekt Coombs testi: sonuç negatif çıktı. İğne yapmam gerekiyor mu?
Ikinci-mucize Ronam gerekmiyor iğne ama bazı doktorlar önlem amaçlı vurduruyorlar benimde negatif cikti ama vuruldum
emine86 Ronam benimde negatif cıktı ama dr m 28. Haftada vurulmami önermişti canım her ihtimale karşı.