Beyzabyk Nur03 Aç gidiyorsunuz ilk aç karnına kn verip sonra bir içeçek veriyorlar sana onu içip 1 saat sonra tekrar kan veriyorsun
Beyzabyk bus91 ben 25. Haftada yaptırdım doktoruna bağlı eğer yaptır derse yaptır yaptırmana gerek görmezse yaptırmazsın bazıları gerek görmüyorum diyor
Beyzabyk Nur03 benim içtiğim çilekli şekerli bişeydi 330 ml teneke kutuda eczaneden almıştık sağlık ocağında yaptırdım ben şeker yüklemesini
Beyzabyk Bernay onu bilmiyorum hiç benden bir aç karnına birde o şekerli suyu içtikten sonra kan aldılar başka istemedi hemşire sizde mi sağlık ocağında yaptırdınız testlerinizi