Sumeye bana da eşimden geçmişti bulaşma varsa kesin uyuzdur. 1 tane losyon ile kurtulduk. Kwellada ismi. Nevresimleri değiştirip, duş alıp tüm vücuduna losyonu sürüyorsun temiz giyinip yatıyorsun. 24 saat sonra duş alıp tekrar yeni nevresimler seriyorsun. Çünkü uyuz en çok yatak içlerinde yaşıyor. Birdaha hiç kaşıntım olmadı. Çok geçmiş olsun şifa olsun inşallah. Gebelikte kullanılır mı araştırın mutlaka.