Gokmer Arkadaşlar merhaba, 20. Haftamdayım ve bebeğimin böbreğinin içinde bulunan kese her geçen gün büyüyor. Sınır 10 mm ama bizimki 7 küsürlere yaklaştı. Aynı durumu yaşayan var mı acaba ?
eyluleceninannesi Gokmer bende 21 haftalık hamileyim detaylı ultrason da öğrendim sol böbrek biraz daha büyükmüş diğerine göre daha henüz kontrole gitmedim
Gokmer Haftamda 4,8 mm di. 20. Haftada 7 küsür çıktı. 😢 çok hızlı büyümüş. Korkuyorum. Erken doğum riskine sebep oluyormuş.
eyluleceninannesi Gokmer bende kontrole gidince öğrenicem doktorum çok önemli değil demişti ama perinatalog down sendromu belirtisi olabilir dedi 2 gün kendime gelemedim sonra kendi doktorum rahatlattı önemli değil diyerek sende sıkma canını
eyluleceninannesi Gokmer doğumdan sonra bile düzeliyor 17 mm olanlar var canım Sağ sağlim kucağımıza almak nasip etsin Rabbim 🤲