ebegebe Kızlar 10. Haftamdayim ilk haftalarda hicbir sıkıntım yoktu yaklaşık 10 gündür kabızlık sorunu olmaya başladı . Böyle sorunu olan var mi ?onerileriniz neler ??
Hsbtlc ebegebe bende de 27. Haftamda falan oldu ne yediysem geçmedi doktoruma söyledim bi ilaç verdi baya işe yaradı doktoruna sorabilirsin
Elyakasumova Kurutulmus erik yiyebilirsin bana onermisdiler ama henuz oyle problem yasamadigim icin ise yariyormu bilmiyorum.bir de suyunu demleyip icebilirsin.kuzenime doktoru soylemis