Folikasit18 Babytomss ben hamile olduğumu öğrendikten sonraki hafta bunu denemek için yaptım. Gerçekten de ovülasyon testinde yumurtlamayı gösteren çizgi patlayacak kadar koyu çıktı 😂
[silindi] Babytomss ben canım adetten 4 gün önce bir yapayım dedim baktım çift çizgi ikinci kez yumurtlama sanmıyordum. Daha sonra adetten 1 gün önce yaptım çift çizgi belirdi. Daha sonra dijital testlerden yaptım 4-5 haftalık olduğunu gösterdi ❤️❤️🙈🙈
Minegkhn92 Babytomss bennn😂adetim 2 gün gecikmişti yaptm kopkoyu çıktı 3. Gün tekrar yaptm gene koyu çıktı şüphelendim gebelik testi aldm pozitifi gördüm şuan 26 haftalığız çok şükür 🤲🏻😇
Babytomss Minegkhn92 Maşallah benimde öyle çıkıyor T kopkoyu o yüzden herkeste oluyor mu diye merak ettim 🥰🥰 Maşallah sağlıkla kucağınıza alın 🧿🧿