kızlar 2 haftadir sirt agrim var soyleki kulunc gibi dusundum ruzgarda kalmistim isitip havlu koydum azaldi sonra yine artti yine azaldi yatarken rahatim egilirken zor..sag taraftaydi sol kurek kemigine gecti.Bir de yine 2 haftadir her wc e gidisimde degil ama bazen gidiyorum idrar yapip yuruyince yine geliyor yine gidiyorum..sirt agirisna dusuk belirtisi demis bu hafta kontrolum var cok canim sikıldi idrar tahlili yaptircam acaba enfeksiyon mu yapti sirt agrisini cunku onun da belirtisi.boyle yasayan oldu mu.