Reymeh Arkadaşlar birden iç çamaşırımda ıslaklık hissettim 1 lira büyüklüğünde ıslaklık sonrasında hiç birşey gelmedi bebeğin suyu filan olabilir mi doktorumu aradım ulaşamadım aynı şeyi yaşayan oldu mu sormak istedim 29+3 günlük hamileyim
Nur2016 Reymehkac haftalik? Bendede oluyor 37.haftadayim akintilar normal bu haftalarda. Beyaz oluyor bende
Nmtsefa Reymeh Reymeh canım endişe etme benimde 25. Haftadan beridir hergün geliyor bildiğin su. Şuan 37+2 yin hala devam ediyor ve sennkinden fazla. Doktora haftada gdiyorum suyu falan iyi. Yani bi akıntı türü öyle söyleyim. Ama ağrın olurda çok fazla fazla gelirse git tabikide🌸
Naren1 Reymeh 35. Haftamdayım benimde öyle canım ama şükür sızıntı değil havalarda sıcak yine sen doktor kontrolünde söylersin
Rmeysa_1661 Reymeh bazen mantar enfeksiyonu ile karışabiliyor su gelişi o kadar az olmuyor korkmayın su gelişinden sancınız oluşmadı ise su değildir. Çünkü ben 3 iç çamaşırı değiştirmişti oğlumda suyum geldi sanıp gittim enfeksiyon çıkmıştı 41 de doğum yaptım
Reymeh Naren1 doktorumu aradım tekrarlarsa gel kontrol edelim dedi inş bir sıkıntı olmaz çok teşekkür ederim
Minikjelibonum Reymeh bnmde öyle 7-8 gündür su gibi akıntım var iç çamaşarım ıslanıyo nemleniyo gibi. Kokusuz sizin nasıl
Reymeh Minikjelibonum benimkide kokusuz Du doktorum tekrarlarsa gel bu sekilde anlayamayız Altan muayene yapılmalı bebeğin suyuysa sıkıntı olabilir yatışını yaparız dedi
Reymeh Rmeysa_1661 çok teşekkür ederim ağrım filan yok çok şükür enfeksiyon oldugunda kaşıntı filan olmaz mı
Rmeysa_1661 Reymeh dönem dönem oluyor benim en çok yanma ve kaşıntım vardı şimdi onlar yok sadece yeşil ve pütürlü akıntım var geçmedi bir türlü 🤷♀️
y_tunc Reymeh bebegınız mesaneye baskı yaptıgı için artık iç çmasırınız ıslanmaya baslar idrar kacırıyorsunuzdur idrar oldugunu kokusundan anlarsınız bebegın suyu kokusuzdur
y_tunc Reymeh canım turnosul pedi bulabılırsen onu alıp su olup olmadıgını anlayabılırsın alttan muayne etmek isterler ettırmemeni tavsıye ederim daha erken haftadasın cunkı
Reymeh y_tunc eczaneden eşime aldırırım çok teşekkür ederm doktor da alttan muayene edilmesi gerek dedi
y_tunc Reymeh canım daha erken haftadasın benim sancıları tuttugu halde ben alttan baktırmadım cunkı alttan bakma sonrası biraz sorun olabılıyor şimdiden gecmıs olsun umarım güzel gecer hersey