MuratZeynepDiner arkadaşlar 33+5 günlük hamileyim son 2 gündür bebeğim hep bi yerde toplanıyor.basına gelen varmı doğum belirtisi dıe yazıyor ama daha çok küçük😒
Deletedmom_26 MuratZeynepDiner şu yazanlara çok fazla inanmayın bebek bu toplanacak tabiki arada hareket edicek durucak kendinizi boşyere panikletmeyin normal bebeğin toplanması
seyydac MuratZeynepDiner benim 27. haftadan beri oluyor ben de okudukça korkmuştum ama doktora sordum sıkıntılı bir durum yok normal bebek hareketleri dedi. Ben de 32.haftamdayım hala oluyor öyle. Yine de doktorunuza danışın tabi her ihtimale karşı.
NeslihanPiaAbac MuratZeynepDiner artık büyüdükleri ve alanları daraldığı için öyle hissediliyor.Çok normal rahat olun
seymos MuratZeynepDiner aslında tam toplanma sayılmaz o. Kendini kasıyor topluyor o zamanlarda. Ben şimdi 38. Haftadayım iki haftadır oyle toplaniyor kasıyor ki ben zamanlarda boşuna korkmuşum diyorum şimdi. Günün yarısını kasılarak toplanarak geçiyorum. Sepsert taş gibi oluyor karnım. Asıl doğum belirtisi buymuş dedim.
MuratZeynepDiner Deletedmom_26 nete baktım erken doğum belirtisi yazıyor haftasıda küçük oldugu için korktum
MuratZeynepDiner NeslihanPiaAbac nete baktım hemen erken doğum yazıyor.haftada küçük olunca panik oldum açıkçası
NeslihanPiaAbac NeslihanPiaAbac artık küçük değiller 34.haftadasınız büyümüştür🙂 belirtiler çoksa mesela aynı zamanda kanama sancı vs de varsa korkmak lazım.
seyydac MuratZeynepDiner git tabiki doktora danış için rahat etsin. İnşallah bebişin normal hareketleridir canım.
[silindi] MuratZeynepDiner ben onların kasılma olduğunu sanıyordum çok moralim bozulmuştu. Doktorum dedi ki o bebeğin hareketi gayet normal kasılma dediğin karnın tamamında olur bir anda sertleşir de. Bende 32+4’üm 6 haftadır oluyor sıkıntı yok yani ama doktoruna sor yine de
MuratZeynepDiner [silindi] sertleşmede oluyır ama kasılma daha fazla yarın sorcam umarım erken doğum değildir
MuratZeynepDiner NeslihanPiaAbac kanamam yok çok şükür.sertleşme ve bir yerde toplanma oluyor yarın gitcem umarım erken doğum belirtisi değildir ilk gebelik olunca fazla evhamlı oluyorz galiba☺
NeslihanPiaAbac MuratZeynepDiner zannetmiyorum ama kontrolünüze denk gelmesi iyi olmuş içiniz rahatlar.Güzel haberler alın inşallah🙏