Ylzozprn Merhaba 2.hamileliğim ilk hamileliğimde bu haftalarda hiç ağrım olmamıştı şimdi belim ve sırtımda çok ağrı oluyor ve kesinle ayakta fazla Kalıp ev işi yapamıyorum😕bu haftalarda aranızda böyle olanlar var mı acaba🤔