20+4 haftaligim sağlık ocağındaki ebe 15 haftalıkken randevu vermişti aşı için gitmedim bu hafta gitmemde sknti olacağını düşünmüyorum. Normalde çarpıntım oluyor asi vurulduktan sonra artıyor müdür çarpıntı korkuyorum acikcaksi kol ağrısından falan korkmamda kalp çarpıntısı artarsa napicagimi bilmiyorum normalde de yüksek nabzın. Birde aç tok farkeder mi kizlar